welcome

Senin, 12 November 2012

Pleaseeeeeeeeeee, GUA PENGEN MOVE ON


MOVE ON. Salah satu istilah dalam dunia percintaan yang pastinye udeh gak asing bagi kawula muda kayak kite. Caelah, kite? Gue aje kaleee yang muda, lo mah kagak! *cetaaaar!!!* 

Seperti yang udeh kite tau lah ye, kalo Move On itu adalah perpindahan dari satu hati yang kagak tepat ke hati satu laennye yang insya Allah tepat dan dijamin Halalan Toyyiban (Jiah, dipikir Martabak Mesir #MaklumLagiLaper). Dan untuk menjalani hal ini, emang yaaaa... gampang-gampang susah, sih. Tergantung dari kedalaman cinta dan alasan kenape kite musti move-on.

Hm... okay!
KEDALAMAN CINTA. Ya masing-masing orang punya kedalaman cinta yang berbeda ye ke orang yang dicintainye. Ada yang tinggi banget sampe sok posesif, ada yang biasa aje sehingga sama pasangannye cuek bebek, ada yang cetek kayak aer genangan di jamban, dll. 

Biasanye sih, kalo ada orang yang susah move on tuh.... tipe orang yang cintanye bener-bener daleeeeeeem banget. Sedalem Samudera Pasifik kali ye. Caelah... 

Namun, ada kalanye kedalaman cinta itu musti jadi cetek, loooh! Why? Ya itu tadi, tiap orang kan musti move on kalo ada beberapa alasan yang menurut gue kagak bisa diganggu gugat! Kayak ape aje tuh?

Pertama, DISELINGKUHIN. Yeelah, baru pacaran udeh diselingkuhin. Gimane kalo udeh kawin? Ah, punya pacar tukang selingkuh mah gak usah diharepin lagi! Langsung putusin dan cari yang lebih baek! Biarin aje, ntar juga dia nyesel udeh menyia-nyiakan orang TERKETJE kayak kite! 

Kedua, DIMANFAATIN. Buat apa lo pacaran kalo cuman dimanfaatin? Ya entah itu dari segi materi dan fisik. Materi itu misalnye si doi minta ini itu mulu, mana mahal pula. Ih, dasar matre! Fisik? Ya ini sih biasanye cewe yang jadi korban. Malesin banget kalo ada cowo macarin cewe cuman buat melampiaskan segala kebejatan napsunye. CIIIIH! 

Ketiga, DOI BELOM MOVE ON. Hatipun menjadi gak tenang tatkala orang yang kite cintai banget ternyate belom move on dari mantannye terdahulu. SAKITTTT QAQA!!!! Kitanye sakit, si doinye juga sakit. Yaudehlah, kan katanye kalo cinta itu gak harus memiliki. Sok lah, kite lepasin aje tuh si doi dan coba lihat apakah doi bisa mengambil hati mantannye kembali? Kalo kagak, kesian deh! Dan... kite jangan mau-maunye balikan sama doi. Udah cukup sekali aje jadi pelampiasannye.

Ketiga alasan diatas adalah hal-hal yang musti dijadiin alasan terkuat mengapa kite musti melupakan masa lalu!!!!!!!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar